سئو سایت چیست؟ خدمات سئو و بهینه سازی وب سایت در سئو یوزر

 

شما در مورد چگونگی استفاده حداکثری از مشترکانی که با تقسیم بندی بازاریابی ایمیل دارید می خوانید و خوانده اید. اما آیا واقعاً هنوز این کار را انجام داده اید؟

 

احتمالاً نه . و ما می فهمیم.

 

حقیقت این است که اکثر کمپین های بازاریابی از طریق ایمیل عملکرد مطلوبی ندارند و شواهد نشان می دهد تقسیم بندی به حل این مشکل کمک می کند. اما بسیاری از بازاریان B2B دشوار است که دندان خود را در روند کار فرو ببرند ، زیرا راه های بسیاری برای شروع وجود دارد.

 

به جای اینکه تعداد زیادی از امکانات را کم کنید ، در اینجا راهنمای تقسیم بندی لیست های ایمیل خود در سه مرحله مشخص است.

 

1. بخش های بازاریابی ایمیل خلاق را شناسایی کنید

ما قبلاً به بخشهایی مانند فعالیت ایمیل و نرخ باز ، جغرافیا و منطقه زمانی و سابقه نگاهی انداخته ایم. اما شاید شما یک پیشنهاد تجاری منحصر به فرد برای مشتریان خود داشته باشید یا به دنبال یک روش خلاقانه تر برای صحبت با مشتریان احتمالی هستید.

 

خبر خوب این است که مشترکان شما همیشه اطلاعات جدیدی به شما می دهند. در اینجا پنج روش خلاقانه وجود دارد که می توانید مخاطبان B2B خود را برای موثرتر بازاریابی از طریق ایمیل تقسیم کنید:

 

سالات نظرسنجی وقتی اطلاعات را از طریق یک سئو چیست  سرویس نظرسنجی مانند SurveyMonkey یا PollDaddy جمع آوری می کنید ، دو بار نتیجه می دهد: اول وقتی نتایج نظرسنجی را تجزیه و تحلیل می کنید ، و دوم وقتی پاسخ های نظرسنجی پاسخ دهنده را به عنوان یک بخش بازاریابی ردیابی می کنید. هنگامی که نظرسنجی شرکت را ارسال می کنید ، دو یا سه سisال تفرقه انداز را درج کنید که در مورد مشتریانتان اطلاعات بیشتری به شما می دهند. کاربرانی را که پاسخ یکسان سال را انتخاب می کنند در لیست جدید ذخیره کنید و با ارجاع به انتخاب آنها ایمیل بفرستید.

کلیک کنندگان پیوند. همچنین می توانید اطلاعات مشترکین ایمیل خود را بر اساس پیوندهایی که در مبارزات ایمیل قبلی بر روی آنها کلیک کرده اند ، جمع آوری کنید. اگر آنها روی یک یا دو کلیک کردند ، مطمئن شوید که بیشتر از آنچه دوست دارند به آنها بدهید! برای گروهی که ایمیل شما را باز کرده اند اما روی هیچ پیوندی کلیک نکرده اند ، برای متصل کردن آنها ، روش دیگری را که خارج از مسیر شکست است ، امتحان کنید.

پرسونا یکی از روش های مورد علاقه ما برای تقسیم بندی لیست ایمیل ، پرسوناژ است. اگر برای مشتریان ایده آل خود و یا مشتریان موجود شخصیتی دارید ، می توانید انواع مختلف پیام را با محتوای مربوط به آنها ارسال کنید.

مرحله چرخه زندگی شما این فرصت را دارید که اطلاعات متفاوتی نسبت به شرکت های هدف برای مشتریان فعلی ارسال کنید. شما ممکن است بر روی ارسال محتوای آموزشی چشم انداز تمرکز کنید ، در حالی که ممکن است اطلاعات جدیدی درباره محصولات خود به مشتریان موجود ارسال کنید که به آنها کمک می کند تا بیشترین بهره را از محصول ببرند.

تعامل توییتر آینده اینجاست! بسته به صنعت خود ، تقسیم بندی مخاطب خود بر اساس رسانه های اجتماعی ، مانند مخاطبان Twitter Tailored MailChimp برای شرکای انتخابی توییتر ، برای شما ارزشمند است. همچنین می توانید با استفاده از کارت های تولید نسل برتر Twitter ، که به کاربران امکان می دهد با یک کلیک در سیستم عامل مشترک شوند ، ارجاع بیشتر خبرنامه را تشویق کنید.

ترجیحات نسلی. تقسیم بندی بر اساس چهار نسل اصلی ، حتی خاص تر از سن ، می تواند کارهای زیادی را برای شما فراهم کند. نسل های Millennial ، Generation X ، Baby Boomer و Mature همه دارای سبک های مختلف ارتباطی ، علایق و تنظیمات مختلف هستند. از سلام و احوالپرسی (سلام و احوالپرسی) یا "سلام" تا پایان تعطیل کردن ("با احترام" یا "کایو") را تقسیم کرده و برای آنها بنویسید تا به زبان آنها صحبت کنند و اعتمادشان را جلب کنند.

2. بخشهای بازاریابی ایمیل خود را ایجاد کنید

تمایل شما برای تقسیم بندی وجود دارد ، اما تخصص فنی کافی نیست. خوشبختانه ، امروزه برنامه های بازاریابی ایمیلی تقسیم بندی و سازماندهی لیست های ایمیل را آسان و آسان می کنند.

 

ممکن است تغییراتی اولیه لازم باشد ، اما اگر لیست های خود را تنظیم کنید ، می فهمید که ارزش وقت گذاشتن را دارد! در اینجا پیوندهایی به راهنمای اصلی نرم افزار بازاریابی ایمیل برای تقسیم بندی در سیستم عامل آن وجود دارد:

 

تماس مداوم

Hubspot (واقعه ما)

SalesForce ExactTarget

اوبر

MailChimp

InfusionSoft

3. ایده های محتوای خلاقانه را برای بخش های ایمیل طوفان مغزی کنید

وقتی صحبت از محتوای ایمیل می شود ، چگونه صفحه اول گوگل باشیم  یک اندازه برای همه مناسب نیست. اکنون که بخشهای خود را شناسایی و تنظیم کرده اید ، وقت آن رسیده است که محتوای اصلی پرورش خود را متناسب با هر یک تنظیم کنید. با این حال ، مگر اینکه یک نویسنده تبلیغاتی فصلی باشید ، ممکن است در نحوه انجام آن گیر داشته باشید. در اینجا چهار روش برای پیدا کردن چیزهای جدید برای نوشتن وجود دارد:

 

درباره نیاز ناشناخته بنویسید. یک نیاز ناشناخته مشکلی است که مشتری ممکن است از آن مطلع نباشد ، اما شما می دانید که بر اساس تجربه شما در حال آمدن است (بالاخره این تجربه شماست که آنها برای آن هزینه می کنند!).

درباره علایق فردی بنویسید. با استفاده از س questionsالاتی که در طی فرآیند ، پرسنل مشتری یا نمایه های سرب به دست می آورید ، متناسب با علاقه بخش خود محتوا بنویسید. آیا در بخشهای خاصی از صنعت شما بحث داغی وجود دارد؟ آیا چندین مشتری با یک مسئله روبرو هستند؟ این بازی های عادلانه برای موضوعات ایمیل است.

موضوع مشابه را در قالب های مختلف پوشش دهید. اگر موضوعی را در وبلاگ خود یا به عنوان راهنما پوشش داده اید ، می توانید از آن برای پرورش نامه الکترونیکی یا خبرنامه های یک بخش لیست نیز استفاده کنید. در اینجا قالب هایی وجود دارد که می توانید برای هر موضوعی پوشش دهید و به بخشهای مختلف بازاریابی از طریق ایمیل بر اساس نسل یا نظرسنجی توصیف شده خود تبلیغ کنید.


تگ ها سئو ایمیل ,تقسیم ,بازاریابی ,بندی ,وجود ,مشتریان ,تقسیم بندی ,وجود دارد ,بازاریابی ایمیل ,برای مشتریان ,ارسال کنید منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

ilioili زیبایی های من فلزیاب اورجینال کیوکوشین ماتسویی ایچی گکی الیگودرز کهنوج دانلود بودجه سایت ایکس 99